ssoChloe

Direktlänk till inlägg 25 april 2014

Fredagstema: färger på outfits

Av Chloe - - 25 april 2014 15:00

Hej!

Idag är det fredag och dags för andra delen i fredagstema! Insåg just att det blir det sista fredagstemat på ssoChloe, men kommer fortsätta på min nya blogg så det blir inga problem!


Veckans tema är färger på outfits. Det var lite svårt att ge temat ett namn, så det fick duga.


Jag har gjort en 'undersökning' om vilka färger som var populära att ha i en outfit, alltså vilken färg outfitsen bestod mest utav. Här är resultatet:


Gråskalan: 35 stycken

Röd: 12 stycken

Blå: 40 stycken

Grön: 14 stycken

Gul: 3 stycken

Lila/Rosa: 25 stycken

Blandade färger(mer än 4 färger): 44 stycken

Brun: 17 stycken

- bara brunt: 9 stycken

- vit och brun: 3 stycken

- vit och svart: 5 stycken


Sammanlagt blir det 190 personer.

Tänkte köra en rolig grej; gör en outfit som var minst populär av de 190 personer jag såg.

Det står mellan vit och brun eller gul, eftersom jag redan gjort en gul outfit så kör jag på vit och brun!

Det gick helt misslyckat, haha. Har verkligen inte alls många bruna kläder, måste köpa!

Men tänkte ge er en liten kluring..

Vart är hjälmen köpt?

Och en liten lättare. Hur många olika färger finns hjälmen i?

Och en liten svårare. Vilka färger finns hjälmen i?

(har verkligen noll fantasi..)

Dra för svaren:

1. Hatt och handske; Jarlaheim 

2. Tre stycken.

3. Brun, grön och svart.


Observera att det är inget fel på att ha en outfit med någon av färgerna, alla kombinationerna är jättefina!!

 

Ha en bra fredag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chloe - - 1 maj 2014 14:45


...och välkommen ScyPie!   Igår var egentligen sista dagen för bloggen, men hann inte riktigt så detta inlägget får komma upp nu (lite sent men min mamma har födelsedag idag!)   Iallafall, hoppas att ni kommer följa mig på den nya bloggen - S...

Av Chloe - - 30 april 2014 16:55


Hejsan!   Idag är det valborgsmässoafton och jag vill önska er alla en trevlig valborg.   Himlen blev lite misslyckad, jag vet.   Idag är också sista dagen på ssoChloe.. känns ju lite trist. Men jag tror att det kommer bli lika bra på ...

Av Chloe - - 30 april 2014 14:41

Hej! Onsdag, vilket betyder ONSDAGSUPPDATERING!   Nytt i dagens uppdatering: Utökad globalchatt Ny eldig utrustning i Zeds butik Litet 'uppdrag' - borttappat paket   Globalchatten: Globalchatten finns nu också i Moorlandstallet, Fir...

Av Chloe - - 29 april 2014 15:34

Hej! Har ju sagt att jag skulle fixa "En dag med Chloe" och här är det!  Brukar inte ha några uppdrag att göra såå..    Först av allt går jag till starstable.com och tittar nyhetssidan, sedan loggar jag in.   När jag loggat in tar jag upp...

Av Chloe - - 28 april 2014 17:30

Har ni tänkt på att häststylisten har ingen ridhjälm eller hatt på sig (eller ingen huvudbonad alls), utan hon har en rosett istället! Detta har jag faktiskt aldrig tänkt på, upptäckte det nyss då jag eventuellt tänkte byta man på Springdale (by...

Meddelande

Välkomna till min nya blogg, scypie.bloggplatsen.se!

Något speciellt du letar efter?

 

Hej!

Mitt namn är Chloe Silverpie och det är jag som driver denna bloggen.

Jag bloggar om onlinespelet StarStable Online som är ett roligt hästspel.

 

På min blogg hittar du allt möjligt som har med StarStable Online att göra.

Under min presentation hittar du utvalda inlägg, kika in där!

 

Vill du skriva någonting om min blogg som inte passar in på ett inlägg? Gå till gästboken och skriv någonting där!

Utvalda inlägg

Här samlar jag inlägg som är lite mer speciella än alla mina andra inlägg.

Under "Min(a)..." finner du bland annat min länklista!

 

Läsvärda inlägg

Nytt ponnyrace?

Ryktesuppdrag

Jarlaheim, Jarlasson och Jorvikstallet

Lisa återvänder?

Färjorna

 

Veckans plats

Moorland

Fort Pinta

Steves gård

 

Min(a)...

...inköpslista

...önskelista till SSO

...länklista

...gimpbilder

Kategorier

Fråga mig!

3 besvarade frågor

Nuvarande omröstning

Vart fikar du helst i SSO?
 Stablebucks café
 Fort Pinta Café
 Himmelska höjdarcaféet
 Café Röda hajen
 Wolf hell inns café
 Grå munken
 Mor Annas konditori
 Lisbeth på torget

Arkiv

Senast skrivet

Translate

Nå mig

Vill du nå mig så rekommenderar jag följande sätt:

Instagram: cocosilverpie

SSO: Breva (Chloe Silverpie om någon missat)

Bloggen: Gästboken, kommentera, fråga etc.

"Bloggshema"

Här har jag samlat alla dagar det händer något speciellt på. :)

 

Måndag: -

Tisdag: Oftast bloggfri dag. Kommer hem vid halv fem på tisdagar och måste göra läxor och så vidare.

Onsdag: -

Torsdag: -

Fredag:  Fredagstema! Varje vecka kommer det upp ett nytt tema, kanske vår. Kommer då göra ett inlägg inspirerat av vår i SSO, kanske någon frågesport eller något också!

Lördag: -

Söndag: Veckans plats/område! Skriver om ett speciellt område eller en plats samt vad jag tycker om området/platsen.

Hitta inläggen i menyn under Utvalda inlägg eller i kategorin Veckans plats!

Mina hästar

Nedan ser ni alla mina hästar jag äger för tillfället.

Köpta hästar: fem stycken

Sålda hästar: noll stycken

 

Sapphirequeen


 

Scycry

Scycry är min starthäst. 

 

Snowprincess 

 

SunStar

 

Darkpearl

 

Springdale

 

För tillfället äger jag sex hästar.


Skapa flashcards