ssoChloe

Alla inlägg under oktober 2013

Av Chloe - - 31 oktober 2013 09:02

Glad Halloween! :D

 

Tänk att få fira Halloween i Devil's Gap.. hahahha.



Låt mig presentera... MIN HALLOWEEN-OUTFIT :D

  Wiee. Står bredvid ett spöke med, hehehe.


Ha en bra halloween :D





Av Chloe - - 29 oktober 2013 18:14

  Känner att det är väldigt många som ställer sina hästar här vid dessa fina blåa blomor och tar ett kort, men jag kände att det var en sådan bra idé så jag gjorde det själv! :D Hehehhe..


Idag upptäckte jag att jag ska iväg (bara under en dag) imorgon (Alltså på onsdag) så jag hoppas verkligen jag hinner tidställa något inlägg, haha.


Hade bra! :D

Av Chloe - - 28 oktober 2013 16:56

Hejsan!

Kommer ta en liten bloggpaus.. Är tillbaka på onsdag! Haha, fast vet inte om jag bloggar imorgon iallafall...

Bjuder på en liten redigerad bild! ;p

 

 

FÖRE                                                                             EFTER

 

:)

Av Chloe - - 27 oktober 2013 11:30

Igår tog jag med mig Pigge på en liten kvällspromenad. Han verkade bli väldigt glad och pigg utav det!

 

Han sprang före hela vägen, hehhe. Fast tillslut tröttnade han och gick bredvid mig. Väldigt trevligt sällskap må jag säga! :) 

Av Chloe - - 26 oktober 2013 22:13

Jag har börjat att ÄLSKA att redigera.. Jag vet inte varför :/ Jag redigerar i Gimp 2.6 som för övrigt är gratis att ladda ned! :)


 Denna bilden blev HELT misslyckad. Men visar den ändå! 

  Mwhihihih har redigerat dit Star o mig!


Nu tänker ni: Äsch, sååååååååååå bra är hon inte. Liksom, hur redigerade hon innan..?


Jo! Det kan jag säga er. FRUKTANSVÄRT! Men någonstans måste man ju börjaa.. ehhehe...

 



LÄGGER NER MED MIN HISTORIE. Orkar inte med den mera... Massa onödiga bilder o allt, lawl.


Godnatt.

  /Star o jag <3

Psst.. Imorgon ska jag hålla lektion för en F.D medlem i klubben.. Undra hur det går, lol x3

Av Chloe - - 26 oktober 2013 18:28

 

JAG SKA SJUNGA EN LITEN VISA: SKÖRDEBYGDEN JAG ÄLSKAR DEJ.  <3


HAHAH, vad gör ni då? :)

Av Chloe - - 26 oktober 2013 15:30

Pigge är en rosaprickig gris som finns i Skördebygden.

  Jag besökte Pigge och han blev väldigt glad över det ! ;D

Japp jag har redigerat denna bilden och är JÄTTENÖJD. xD Redigerat i Gimp...

 


;D

Av Chloe - - 26 oktober 2013 15:00

 

Då jag var i SG (woow jag besökte faktiskt SG !!! har ju bara varit i SB...) fick Scy syn på luftballongerna som åkte omkring uppe i skyn. Han stannade DIREKT för att titta efter lite bättre... Hmpf.


Fast de är väldigt fina om man vill ta bilder, och det ger bättre känsla! ;D

Meddelande

Välkomna till min nya blogg, scypie.bloggplatsen.se!

Något speciellt du letar efter?

 

Hej!

Mitt namn är Chloe Silverpie och det är jag som driver denna bloggen.

Jag bloggar om onlinespelet StarStable Online som är ett roligt hästspel.

 

På min blogg hittar du allt möjligt som har med StarStable Online att göra.

Under min presentation hittar du utvalda inlägg, kika in där!

 

Vill du skriva någonting om min blogg som inte passar in på ett inlägg? Gå till gästboken och skriv någonting där!

Utvalda inlägg

Här samlar jag inlägg som är lite mer speciella än alla mina andra inlägg.

Under "Min(a)..." finner du bland annat min länklista!

 

Läsvärda inlägg

Nytt ponnyrace?

Ryktesuppdrag

Jarlaheim, Jarlasson och Jorvikstallet

Lisa återvänder?

Färjorna

 

Veckans plats

Moorland

Fort Pinta

Steves gård

 

Min(a)...

...inköpslista

...önskelista till SSO

...länklista

...gimpbilder

Kategorier

Fråga mig!

3 besvarade frågor

Nuvarande omröstning

Vart fikar du helst i SSO?
 Stablebucks café
 Fort Pinta Café
 Himmelska höjdarcaféet
 Café Röda hajen
 Wolf hell inns café
 Grå munken
 Mor Annas konditori
 Lisbeth på torget

Arkiv

Senast skrivet

Translate

Nå mig

Vill du nå mig så rekommenderar jag följande sätt:

Instagram: cocosilverpie

SSO: Breva (Chloe Silverpie om någon missat)

Bloggen: Gästboken, kommentera, fråga etc.

"Bloggshema"

Här har jag samlat alla dagar det händer något speciellt på. :)

 

Måndag: -

Tisdag: Oftast bloggfri dag. Kommer hem vid halv fem på tisdagar och måste göra läxor och så vidare.

Onsdag: -

Torsdag: -

Fredag:  Fredagstema! Varje vecka kommer det upp ett nytt tema, kanske vår. Kommer då göra ett inlägg inspirerat av vår i SSO, kanske någon frågesport eller något också!

Lördag: -

Söndag: Veckans plats/område! Skriver om ett speciellt område eller en plats samt vad jag tycker om området/platsen.

Hitta inläggen i menyn under Utvalda inlägg eller i kategorin Veckans plats!

Mina hästar

Nedan ser ni alla mina hästar jag äger för tillfället.

Köpta hästar: fem stycken

Sålda hästar: noll stycken

 

Sapphirequeen


 

Scycry

Scycry är min starthäst. 

 

Snowprincess 

 

SunStar

 

Darkpearl

 

Springdale

 

För tillfället äger jag sex hästar.


Skapa flashcards